Saturday, December 17, 2011

Keluarga Bahagia

assalamualaikum...ape agak nye yang aku nk citer psl keluarga bahagia n yek? hm...nk kta keluarga aku x bahagia, x baik..nk kata bahagia..biasa la. hidup ni kan ada pasang surut. tapi.. aku betul2 suke bile dengar kisah sahabat2 aku. baik je dorg sesama adik beradik. seriusly..aku yang mendengar pun, aku bleh rs hubungan kasih sayang yang kuat antara mereka..inikan pulak mereka sendiri. adakalanya aku sering terfikir knapa abang2 aku x mcm abg kwn2 aku. sbb mereka x sama. setiap org ada identiti masing2. keluarga aku bukanlah keluarga yang besar. hanya ada 2 org abang dan mak. bah...da 3 taun pergi. anak sedara pun da nk msk 5. seronok ada budak2 dlm keluarga. at least aku x rasa sunyi.  

aku harap dan berdoa kepada Allah semoga bakal pendamping hidupku mampu membawa sirna dalam keluarga kecilku. aku tidak mengharapkan insan sempurna..cukupla si dia mempunyai pegangan agama yang kuat. dapat membantu kami ke arah menuju ke jalan keredhaan Allah. memberi aku sebuah keluarga impian yang penuh dengan tarbiah dari Allah. semoga dipermudahkan. amin....

\

0 comments:

Post a Comment